Ambrelle 2014.06.20. 13:39

Madártávlat


Egy törzsgyökeres 24 éves pesti lány vagyok. Szeretek itt lakni, itt vannak a barátaim, az iskolám, sok lehetőséget látok a jövőmben mégis

....Holnap nézem meg, először az új lakásunkat BALASSAGYARMATON!

Ez annyira ijesztő de egyben izgalmas is. Sokan felköltöznek a fővároba vidékről de nem hallottam senkiről sem aki a fordítva teszi ezt. Hogy miért?

Szerintem elsőre ki tudnátok találni...az a fránya szerelem. :) A párom balassagyarmati igazi palóc és nem szeretné elhagyni a várost, és mivel nekem is nagyon szimpatikus egy hely át miért ne?! Szóval evvel a bloggal szeretném majd rögzíteni az utókornak hogy egy kis pestiként hogyan élek majd egy vidéki nagyvárosban. :) 

Egy olyan lakásba fogunk költözni amit picit fel kell újítani,  szóval sok blogbejegyzés lesz a lakásfelújításról és arról hogyan fogjuk berendezni a szobákat és milyen kreatív ötleteket valósítunk meg ( amit enged a pénztárcánk).  Imádom a lakás praktikákat és a designokat.

A másik oldala a blogbejegyzéseimnek egy fözőcskézős kisérletezős blogrész lesz mivel én borzalmasan főzök. Anyukám cukrász apukám is egész jól tud főzni, én borzalmas vagyok és az a célom hogy ha lesz saját konyhám akkor megtanuljak főzni. Különösen szeretném megtanulni a Palóc és a Magyar konyhát, tudjátok azt az igazi recepteket amiket még nagymamáink hagytak ránk. 

A harmadik rész pedig magáról Balassagyarmatról és Nógrád megyéről fog szólni, hogy milyen az élet itt, milyenek az emberek, mit érdemes kipróbálni, túraútvonalak  stb. Egy kis turisztikai rész.

Valahogy így szeretném felépíteni ezt a kis bologcskát, meglátjuk mi sül ki belőle, addig is szurkoljatok a lakás miatt!

 

"Előre a végtelen és tovább!" 

Kata 

A bejegyzés trackback címe:

https://ujpalocelet.blog.hu/api/trackback/id/tr276389315

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

undergroundgirl 2014.07.05. 10:24:03

Szia!
Én Gyarmati vagyok :)
Bármilyen információra van szükséged a várossal kapcsoaltban,szívesen segítek :)

Ambrelle 2014.07.05. 10:27:08

@undergroundgirl:
Jaj nagyon szépen köszönöm, ha bármi van akkor írok ;) Eddig akárhányszor jártam Balassán mindig olyan kedvesek voltak az emberek és ez most tükröződik itt is. :)

undergroundgirl 2014.07.07. 22:20:47

@Amityel: @Amityel: Örülök, ha így látod, remélem ez később sem fog változni :)
Mikor fogtok költözni?

Ambrelle 2014.07.07. 22:23:08

@undergroundgirl: Ha minden igaz akkor már július végén mindennel kész leszünk, de én még augusztus végéig dolgozom Budapesten szóval végérvényesen ingázások nélkül szeptemberbe. :)

undergroundgirl 2014.07.08. 18:15:03

@Amityel: És van is már új munkád a környéken?
süti beállítások módosítása